Adéla Vágnerová

Bakalářská práce

Specifika spotřebního chování generace Z vůči kavárenským řetězcům

Costumer Behaviour Specifics of Gen Z towards Coffeehouse Chains
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jaké důvody a motivace spotřebního chování udávají preferenci kávového řetězce Starbucks nebo Costa Coffee. Hlavním cílem je zjistit, který faktor nejvíce ovlivňuje generaci Z v jejich rozhodování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů týkajících se spotřebního chování, postoje spotřebitelů a vlivu atmosfér …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out the reasons and motivations behind consumer behavior that are forming the preference between Starbucks and Costa Coffee. The main aim is to find out which factor influences gen Z the most in their decision. This paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining basic terms such as consumer behaviour, consumer attitude …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Vojtěch Lambert

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88321