Specifika spotřebního chování generace Z vůči kavárenským řetězcům – Adéla Vágnerová
Adéla Vágnerová
Bachelor's thesis
Specifika spotřebního chování generace Z vůči kavárenským řetězcům
Costumer Behaviour Specifics of Gen Z towards Coffeehouse Chains
Anotácia:
Cílem této práce je zjistit, jaké důvody a motivace spotřebního chování udávají preferenci kávového řetězce Starbucks nebo Costa Coffee. Hlavním cílem je zjistit, který faktor nejvíce ovlivňuje generaci Z v jejich rozhodování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů týkajících se spotřebního chování, postoje spotřebitelů a vlivu atmosfér …viacAbstract:
The aim of this thesis is to find out the reasons and motivations behind consumer behavior that are forming the preference between Starbucks and Costa Coffee. The main aim is to find out which factor influences gen Z the most in their decision. This paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining basic terms such as consumer behaviour, consumer attitude …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Vojtěch Lambert
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
Richard Vereb -
Analýza chování zákazníků na trhu kavárenských řetězců
Simona Barabášová -
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
Maxim Panfilov -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková