David Janda
Bachelor's thesis
Public relations a politické strany
Public relations and political parties
Anotácia:
Práce se zabývá využitím sociální sítě Facebooku jako moderního nástroje pro public relations politických stran. Zkoumá jeho využití u dvou zástupců české politické scény v posledním měsíci kampaně voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v říjnu 2017. Pro porovnání byly vybrány Česká strana sociálně demokratická (ČSSD), jako zástupce tradičních stran a ANO 2011, jako zástupce nově vzniklých …viacAbstract:
The thesis deals with the use of the Facebook social network as a modern public relations tool for political parties. It examines its usage within two representatives of the Czech political scene. The examined period is set at the peak of the elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2017. Two parties were chosen for the examination. Česká strana sociálně demokratická (ČSSD) as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rnmoz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Podpora neziskových aktivit ze strany českých PR agentur
Simona Lacinová -
Public relations a politika na příkladě politických stran v Liberci
Jana MARTINYOVÁ -
Efektivní komunikace v Public Relations – vyhodnocení případové studie
Alena Sládečková -
Public Relations jako nástroj komunikační strategie neziskových organizací
Lenka PARCHAŃSKI -
Veřejné mínění a Senát (sekundární analýza)
Jakub Miklas