Umění a mecenát v prostředí černínského rodu v 17. a v první polovině 18. století – Miroslava KURUCOVÁ
Miroslava KURUCOVÁ
Diplomová práce
Umění a mecenát v prostředí černínského rodu v 17. a v první polovině 18. století
The art and the picture collection on the court of Humprecht Jan Černín in the second part of 17th century.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se stejně jako nejnovější výzkumy nezaměřuje pouze na poznání obecného vývoje jednotlivých sběratelských celků. Na příkladu obrazového sběratelství v prostředí dvora Humprechta Jana Černína z Chudenic ve druhé polovině 17. století zkoumá jednotlivé aspekty konkrétního příkladu šlechtického sběratelství. Soustředí se především na postižení ekonomických, společenských i individuálních …víceAbstract:
In accordance with the latest researches this Diploma Thesis is not only focused on the general development of individual collections but deals with investigation of individual aspects of a particular example. The picture collection that was used for this purpose can be found within the yard of Humprecht Jan Černín from Chudenice and dates from the second half of the 17th century. Primarily, the Diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2007
Zveřejnit od: 10. 8. 2007
Identifikátor:
4753
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Pavel Král, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KURUCOVÁ, Miroslava. \textit{Umění a mecenát v prostředí černínského rodu v 17. a v první polovině 18. století}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/sayi4i/.
Jak správně citovat práci
KURUCOVÁ, Miroslava. Umění a mecenát v prostředí černínského rodu v 17. a v první polovině 18. století. Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 08. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 8. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Kulturní historie
Práce na příbuzné téma
-
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská
Název
Vložil
Vloženo
Práva