Marketingová komunikace ve sportovním klubu – Bc. Vladimír Jeřábek
Bc. Vladimír Jeřábek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve sportovním klubu
Marketing Communication of the Sport Club
Anotace:
Názvem mé bakalářské práce je Marketingová komunikace sportovního klubu. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho historii, marketingovému mixu, rozebírám úskalí marketingové komunikace a věnuji se sporotvním klubům, marketingu sportu a prvku komunikačního mixu – sponzoringu. V teoretické části se hojně věnuji problémům a popisu sportovních klubů. Zahrnuje to pojednání o marketingu sportu, rozdělení …víceAbstract:
The name of my bachelor thesis is : The marketing communication of the sport club. I am dealing with marketing and it´s history and marketing mix in theoretical part. I am describing pitfalls of marketing communication and I am interesting in the sport clubs, marketing of sport and the part of communication mix – the sponsorship. I am writting a lot about problems and describes of sport clubs. It consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dhoxo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Ing. Ondřej Kouba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového plánu sportovní organizace
David Sládeček -
Analýza marketingové komunikace sportovní organizace
Marek Blaschke -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Michaela Kalvodová -
Marketingové aktivity sportovní organizace
Kateřina Trčková -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu.
Pavel Burda