Bc. Jiří Hrdlička, DiS.

Bachelor's thesis

Marketing v řízení firmy

Marketing of Companys Managment
Abstract:
Anotace Na začátku se práce zabývala popsáním marketingu jako takovým a následně i jeho jednotlivé části a jejich využití. V druhé části byly tyto poznatky použity na konkrétní podnik, ukázalo se jak je daný podnik využívá a v který částech je slabý nebo naopak silný. Práce ukazuje i možné postupy, které by mohly být propodnik prospěšné.
Abstract:
Annotation At the beginning work describes marketing as such and consequently, its partsand theiruses.In the secondpart, werethis knowledgeuse for a particularcompany,it shows howthecompanyuses these parts and where is company strong and where weak. The work even shows possibleprocedures which can be beneficial for the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2013
  • Supervisor: Ing. Gabriela Kukalová
  • Reader: Ing. Pavel Pešek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management