Bc. Jiří Hrdlička, DiS.
Bachelor's thesis
Marketing v řízení firmy
Marketing of Companys Managment
Abstract:
Anotace Na začátku se práce zabývala popsáním marketingu jako takovým a následně i jeho jednotlivé části a jejich využití. V druhé části byly tyto poznatky použity na konkrétní podnik, ukázalo se jak je daný podnik využívá a v který částech je slabý nebo naopak silný. Práce ukazuje i možné postupy, které by mohly být propodnik prospěšné.Abstract:
Annotation At the beginning work describes marketing as such and consequently, its partsand theiruses.In the secondpart, werethis knowledgeuse for a particularcompany,it shows howthecompanyuses these parts and where is company strong and where weak. The work even shows possibleprocedures which can be beneficial for the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/we0pu/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2013
- Supervisor: Ing. Gabriela Kukalová
- Reader: Ing. Pavel Pešek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie
Nina Strašková -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková