Společenská odpovědnost a její vliv na úspěch podnikatelských subjektů – Blanka Trefná
Blanka Trefná
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost a její vliv na úspěch podnikatelských subjektů
Corporate Social Responsibility and its Impact on the Success of Businesses
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na otázku, zda existuje určitá korelace mezi společensky odpovědným, respektive trvale udržitelným podnikáním na straně jedné a ekonomickým úspěchem podniku na straně druhé. Cílem práce je na základě literární rešerše oborových teorií navržení společenské odpovědnosti (CSR), která inovuje strategické procesy vybraného podniku. Praktická část se zabývá analýzou CSR aktivit …víceAbstract:
The thesis focuses on the question if there is a certain correlation between the socially responsible or sustainable business on the one hand and the economic success of the business on the other hand. The objective of the thesis is, based on the literary research of the field theories, the suggestion of Corporate Social Responsibility (CSR), which innovates the strategical processes of the chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c3ezw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić