Plán neformálneho vzdelávania vo firemnom prostredí – Claudia Havranková
Claudia Havranková
Bachelor's thesis
Plán neformálneho vzdelávania vo firemnom prostredí
Plán neformálního vzdělávání ve firemním prostředí
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá neformálním vzděláváním dospělých ve firemním prostředí. V teoretické části popisuje problematiku typologie zákazníků, jejich motivaci a nákupní chování. Následně se věnuje jejich potřebám, které ovlivňují jejich rozhodování. Po pochopení jedné strany prodeje, strany zákazníka, se přesouvá k pochopení problematiky ze strany prodejce. Psychologie prodeje není zaměstnancům …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with informal education of adults in a corporate environment. In the theoretical part, it describes the issue of customer typology, their motivation and purchasing behavior. Subsequently, it addresses their needs, which influence their decision-making. After understanding one side of the sale, the customer's side, it moves to understanding the problem from the seller's side …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá neformálnym vzdelávaním dospelých vo firemnom prostredí. V teoretickej časti opisuje problematiku typológie zákazníkov, ich motiváciu a nákupné správanie. Následne sa venuje ich potrebám, ktoré vplývajú na ich rozhodovanie. Po pochopení jednej strany predaja, strany zákazníka, sa presúva k pochopeniu problematiky zo strany predajcu. Psychológia predaja nie je zamestnancom …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Romana Žihlavníková
- Oponent: Tereza Šmejkalová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková