Anna Buštová

Bakalářská práce

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vnímání privátních značek českými spotřebiteli. Cílem práce je provést analýzu vnímání privátních značek konkrétního subjektu působícího v České republice. Pomocí pilotního dotazování bylo zjištěno, že povědomí populace o privátních značkách je příznivé, 83,2 % respondentů zná privátní značky a 86,5 % z nich je také nakupuje. Následně pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the perception of private labels by Czech consumers. The aim of this work is to analyze the perception of private labels of a particular entity operating in the Czech Republic. Through a pilot survey, it was found that the population's awareness of private labels is favorable, 83.2% of respondents know private labels and 86.5% of them also buy them. Subsequently, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích