Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Anna Buštová
Anna Buštová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje vnímání privátních značek českými spotřebiteli. Cílem práce je provést analýzu vnímání privátních značek konkrétního subjektu působícího v České republice. Pomocí pilotního dotazování bylo zjištěno, že povědomí populace o privátních značkách je příznivé, 83,2 % respondentů zná privátní značky a 86,5 % z nich je také nakupuje. Následně pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the perception of private labels by Czech consumers. The aim of this work is to analyze the perception of private labels of a particular entity operating in the Czech Republic. Through a pilot survey, it was found that the population's awareness of private labels is favorable, 83.2% of respondents know private labels and 86.5% of them also buy them. Subsequently, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jgrmt/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Privátní značky obchodních řetězců a jejich vnímání českými spotřebiteli
Klára Černá -
Privátní značky v retailu
Iveta Kaincová -
Privátní značky
Šárka Havrdová -
Privátní značky na českém trhu potravin
Zuzana Mangová -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ