Anna Buštová

Bachelor's thesis

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Abstract:
Bakalářská práce se věnuje vnímání privátních značek českými spotřebiteli. Cílem práce je provést analýzu vnímání privátních značek konkrétního subjektu působícího v České republice. Pomocí pilotního dotazování bylo zjištěno, že povědomí populace o privátních značkách je příznivé, 83,2 % respondentů zná privátní značky a 86,5 % z nich je také nakupuje. Následně pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the perception of private labels by Czech consumers. The aim of this work is to analyze the perception of private labels of a particular entity operating in the Czech Republic. Through a pilot survey, it was found that the population's awareness of private labels is favorable, 83.2% of respondents know private labels and 86.5% of them also buy them. Subsequently, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích