Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Anna Buštová
Anna Buštová
Bakalářská práce
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vnímání privátních značek českými spotřebiteli. Cílem práce je provést analýzu vnímání privátních značek konkrétního subjektu působícího v České republice. Pomocí pilotního dotazování bylo zjištěno, že povědomí populace o privátních značkách je příznivé, 83,2 % respondentů zná privátní značky a 86,5 % z nich je také nakupuje. Následně pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the perception of private labels by Czech consumers. The aim of this work is to analyze the perception of private labels of a particular entity operating in the Czech Republic. Through a pilot survey, it was found that the population's awareness of private labels is favorable, 83.2% of respondents know private labels and 86.5% of them also buy them. Subsequently, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jgrmt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Privátní značky obchodních řetězců a jejich vnímání českými spotřebiteli
Klára Černá -
Privátní značky v retailu
Iveta Kaincová -
Privátní značky
Šárka Havrdová -
Privátní značky na českém trhu potravin
Zuzana Mangová -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ