Eva Dvořáková

Diplomová práce

Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)

The influence of input information on the customer's perceived value of the product (Customer perceived value)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu vstupních informací na rozhodovací proces spotřebitele. Jejím cílem je objasnit, jaký mají vstupní informace vyplývající zejména z teorie marketingového mixu, vliv na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu. Předmětem výzkumu je produkt dlouhodobé spotřeby a vyšší cenové hladiny – ultralehké letadlo značky TL-ULTRALIGHT, s.r.o. Literární rešerše prezentuje …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of the influence of input information on the consumer's decision-making process. Its goal is to clarify the effect input information resulting from the theory of the marketing mix has on the customer's perceived value of the product. The subject of the research is a product of long-term consumption and a higher price level - an ultralight aircraft of the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88554