Eva Dvořáková

Master's thesis

Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)

The influence of input information on the customer's perceived value of the product (Customer perceived value)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu vstupních informací na rozhodovací proces spotřebitele. Jejím cílem je objasnit, jaký mají vstupní informace vyplývající zejména z teorie marketingového mixu, vliv na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu. Předmětem výzkumu je produkt dlouhodobé spotřeby a vyšší cenové hladiny – ultralehké letadlo značky TL-ULTRALIGHT, s.r.o. Literární rešerše prezentuje …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of the influence of input information on the consumer's decision-making process. Its goal is to clarify the effect input information resulting from the theory of the marketing mix has on the customer's perceived value of the product. The subject of the research is a product of long-term consumption and a higher price level - an ultralight aircraft of the brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2023
  • Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88554