Product placement - způsoby využití a jejich efektivnost – Nikola Horníková
Nikola Horníková
Diplomová práce
Product placement - způsoby využití a jejich efektivnost
Product placement – ways of using and efficiency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou product placementu. Přičemž jejím hlavním cílem je hodnocení účinnosti product placementu ve filmu Líbáš jako ďábel. První část práce přináší přehled řešené problematiky. Jsou v ní shromážděna teoretická východiska a komparovány názory jednotlivých autorů. Zároveň slouží jako podklad pro vlastní práci. V praktické části je aplikováno několik výzkumných metod …víceAbstract:
This dissertation addresses the issue of product placement. It's main goal is to evaluate effectiveness of product placement in the film called Líbáš jako ďábel.First part of my work brings overview of this solved issue. Theoretical outcomes are gathered and opinions of individual authors are compared in dissertation. At the same time it serves as a background for my own work.Several research methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky
Klára Veličková -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Product placement jako marketingový nástroj
Eliška Bažantová -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla
Kateřina Šůstková
Název
Vložil
Vloženo
Práva