Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku – Jitka Smolíková
Jitka Smolíková
Bakalářská práce
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Needs Measurement of Young Designers as the Target Group of Zlin Design Week
Anotace:
Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is measuring needs of young designers, the target group of the Zlin Design Week. The thesis analyses how designers present their work within design festivals and needs and motivation related to this presentation. Theoretical part defines terms as cultural management, strategic planning, audience development and arts marketing. One part is dedicated to the thesis's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLÍKOVÁ, Jitka. \textit{Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/sbfqev/.
Jak správně citovat práci
Smolíková, Jitka. Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a školní výkonová motivace u žáků na 1.stupni ZŠ
Lucie JANKŮ -
Školní výkonová motivace žáků na 1. stupni ZŠ
Kateřina ZEMANOVÁ -
Formy motivace a motivační nástroje
Jaroslav Hlinka -
Design podcastu Zlin Design Week
Kateřina Večerková -
Analýza užívateľského rozhrania webu Zlin Design Week
Tomáš Klas -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková -
Scény Zlin Design Week
Natália Beláková -
Zlin Design Week - Manuál Art sekce
Nikita Nečasová