Jitka Smolíková

Bachelor's thesis

Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku

Needs Measurement of Young Designers as the Target Group of Zlin Design Week
Abstract:
Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné …more
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is measuring needs of young designers, the target group of the Zlin Design Week. The thesis analyses how designers present their work within design festivals and needs and motivation related to this presentation. Theoretical part defines terms as cultural management, strategic planning, audience development and arts marketing. One part is dedicated to the thesis's …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Smolíková, Jitka. Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications