Petra Fialová

Diplomová práce

Strategie uvedení nového produktu na trh

The strategy for launching a new product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.
Abstract:
This diploma thesis deals with preparation of marketing plan for launching a new product on market with full auto coffee machines. The aim of this thesis is to propose complete marketing plan divided into single steps including market analysis, definition of marketing objectives and marketing strategy based on marketing mix for achieving the objectives.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69115

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod