Strategie uvedení nového produktu na trh – Petra Fialová
Petra Fialová
Diplomová práce
Strategie uvedení nového produktu na trh
The strategy for launching a new product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.Abstract:
This diploma thesis deals with preparation of marketing plan for launching a new product on market with full auto coffee machines. The aim of this thesis is to propose complete marketing plan divided into single steps including market analysis, definition of marketing objectives and marketing strategy based on marketing mix for achieving the objectives.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Stephanie Vintrová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová