Návrh on-line marketingové strategie – Bc. Nora Belaidová
Bc. Nora Belaidová
Diplomová práce
Návrh on-line marketingové strategie
Project of online marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá on-line marketingem módního e-shopu Zoot.cz., zhodnocuje jeho marketingové aktivity, analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, identifikuje hlavní konkurenty firmy a definuje cílovou skupinu se zaměřením na Generaci C. Práce se dále zabývá stavem e-commerce v České republice a specifikům nových médií. Za účelem zvýšení prodejů navrhuje některé části komunikační strategie …víceAbstract:
This thesis deals with online marketing of fashion online store Zoot.cz. It analyzes its marketing activity, the internal and external environment,identifying the main competing companies and defining the target group focusing on Generation C. Additionally, the theses deals with the situation of e-commerce in the Czech Republic and with the specific features of new media. In order to increase the sale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s7our/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav
Ludmila Poskočilová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
On-line marketingová strategie značky NORON
Michaela Dudová -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková