Bc. Nora Belaidová

Diplomová práce

Návrh on-line marketingové strategie

Project of online marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá on-line marketingem módního e-shopu Zoot.cz., zhodnocuje jeho marketingové aktivity, analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, identifikuje hlavní konkurenty firmy a definuje cílovou skupinu se zaměřením na Generaci C. Práce se dále zabývá stavem e-commerce v České republice a specifikům nových médií. Za účelem zvýšení prodejů navrhuje některé části komunikační strategie …více
Abstract:
This thesis deals with online marketing of fashion online store Zoot.cz. It analyzes its marketing activity, the internal and external environment,identifying the main competing companies and defining the target group focusing on Generation C. Additionally, the theses deals with the situation of e-commerce in the Czech Republic and with the specific features of new media. In order to increase the sale …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace