Návrh on-line marketingové strategie – Bc. Nora Belaidová
Bc. Nora Belaidová
Master's thesis
Návrh on-line marketingové strategie
Project of online marketing strategy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá on-line marketingem módního e-shopu Zoot.cz., zhodnocuje jeho marketingové aktivity, analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, identifikuje hlavní konkurenty firmy a definuje cílovou skupinu se zaměřením na Generaci C. Práce se dále zabývá stavem e-commerce v České republice a specifikům nových médií. Za účelem zvýšení prodejů navrhuje některé části komunikační strategie …viacAbstract:
This thesis deals with online marketing of fashion online store Zoot.cz. It analyzes its marketing activity, the internal and external environment,identifying the main competing companies and defining the target group focusing on Generation C. Additionally, the theses deals with the situation of e-commerce in the Czech Republic and with the specific features of new media. In order to increase the sale …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s7our/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav
Ludmila Poskočilová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
On-line marketingová strategie značky NORON
Michaela Dudová -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková