Propojení výtvarné a řečové výchovy – Hana KOLÁŘOVÁ
Hana KOLÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Propojení výtvarné a řečové výchovy
The combination of art and language education in school educational scheme
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je hledání možností propojení výtvarné a řečové výchovy v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na stručný vývoj dítěte v předškolním věku. Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky. Význam výtvarné výchovy a řečové výchovy v MŠ. Stručné ohlédnutí do historie obrázkového písma, začlenění výtvarného umění a literatury 20. století, experimentální poezie, ilustrace, komiks …víceAbstract:
The main target of this thesis is a search of possibilities how to interconnect arts and tongue education in kindergartens. The theoretical part is concentrated on a brief evolution of a preschool aged child, the development of a soft motorics and a graphomotory, the importance of arts and tongue education in kindergartens. A brief history of a picture writing, arts and literature in the 20th century …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Minaříková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Hana. Propojení výtvarné a řečové výchovy. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná výchova v mateřské škole a její opomíjené techniky.
Nela MACHAČOVÁ -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
Inovativní výtvarná výchova v MŠ
Kateřina Křížová -
Výtvarná výchova v předškolním vzdělávání (na příkladu MŠ Radost)
Klára Kašparovská -
Výtvarná výchova v mateřské škole a její návaznost v 1. ročníku základní školy
Marcela Hojačová -
Výtvarná výchova v bavorských mateřských školách
Radka VOLFOVÁ -
Volnočasová výtvarná výchova a rozvoj tvořivosti v předškolním období
Veronika VOLTROVÁ -
Řečová a hlasová výchova na 1. stupni ZŠ
Monika RYTÍŘOVÁ