Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu. – Tuan Duy NGUYEN
Tuan Duy NGUYEN
Bachelor's thesis
Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu.
Quality of complaint process of a B2B company and its impact on buyer's repurchase intention.
Anotácia:
Se stále rostoucím množstvím konkurence a zvyšující se sílou zákazníků může být v současnosti obtížné udržet si zákazníky. Právě v těchto situacích může poskytování kvalitních reklamací představovat konkurenční výhodu, kterou se firma odliší. Zkušenost kupujícího s reklamací může podstatně ovlivnit, jestli u firmy bude dále nakupovat nebo jestli odejde ke konkurenci. Třemi významnými faktory, které …viacAbstract:
Nowadays with rising amount of competition and increasing influence from customers it can be difficult to maintain a customer base. In these situations, providing quality complaint process can give you advantage and differ you from the competition. Buyer's experience with complaint process can greatly affect, whether they will keep repurchasing or whether they leave for competition. Three important …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Tuan Duy. \textit{Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/scciiy/.
Jak správně citovat práci
NGUYEN, Tuan Duy. Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vzniká důvěra v demokratické instituce ve škole? Vliv důvěry v učitele na politickou důvěru u adolescentů
Marek Lakota -
Vzájemná důvěra v právu Evropské unie
Lukáš Boháček -
Důvěra, politická efficacy a občanská participace mladých dospělých
Dominika Odvárková -
Institucionální a sociální důvěra v mediální společnosti
Martina Dudková -
Důvěra v právo
Dominik Levíček -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Důvěra jako základ ekonomiky sdílení.
Ondřej Hladík