Tuan Duy NGUYEN

Bakalářská práce

Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu.

Quality of complaint process of a B2B company and its impact on buyer's repurchase intention.
Anotace:
Se stále rostoucím množstvím konkurence a zvyšující se sílou zákazníků může být v současnosti obtížné udržet si zákazníky. Právě v těchto situacích může poskytování kvalitních reklamací představovat konkurenční výhodu, kterou se firma odliší. Zkušenost kupujícího s reklamací může podstatně ovlivnit, jestli u firmy bude dále nakupovat nebo jestli odejde ke konkurenci. Třemi významnými faktory, které …více
Abstract:
Nowadays with rising amount of competition and increasing influence from customers it can be difficult to maintain a customer base. In these situations, providing quality complaint process can give you advantage and differ you from the competition. Buyer's experience with complaint process can greatly affect, whether they will keep repurchasing or whether they leave for competition. Three important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NGUYEN, Tuan Duy. Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management