Analýza vztahů se zákazníky ve firmě Viva Natura – Ing. Ivana Courtonová
Ing. Ivana Courtonová
Bachelor's thesis
Analýza vztahů se zákazníky ve firmě Viva Natura
The Analysis of the Relationships with Customers in the Company Viva Natura
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje vztahům se zákazníky ve firmě VIVA NATURA. Část východiska pro řízení vztahů se zákazníky je zaměřena na teoretické poznatky ŘVZ. Praktická část se věnuje analýze prostředí, SWOT analýze a anketnímu dotazníku firmy VIVA NATURA. Hlavním cílem této bakalářské práce je prokázat, že i malý obchod se může v dnešní době udržet na trhu, a jedním z dílčích cílů je zjistit, proč lidé …viacAbstract:
This Bachelor´s Work pays attention to customer relationships in the Company VIVA NATURA. The theoretical part is oriented to theoretical knowledge of customer relationship management. The practical part is oriented to analysis of environment, the SWOT analysis and questionnare of the Company VIVA NATURA. The basic aim of this Bachelor´s Work is to prove that even a small shop is nowaday able to maintain …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pr577/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Informační architektura internetových obchodů specializovaných na prodej deskových her
Lenka Pavlíková -
Chování spotřebitele na trhu s lyžařským vybavením
Patrik Varholik -
Podnikatelský plán pro prodej přírodní kosmetiky Letique formou franšízy
Michael Holyansky -
Výroba a prodej přírodní kosmetiky pro zvířata - příprava podnikatelského záměru
Jana HAVLÍNOVÁ -
Podnikatelský záměr - Výroba a prodej přírodní kosmetiky.
Sabina Oharková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová