Problems of teaching pupils with ADHD syndrome – Ing. Jitka Veselá
Ing. Jitka Veselá
absolventská práce studenta CŽV
Problems of teaching pupils with ADHD syndrome
Problematika výuky žáků se syndromem ADHD
Anotácia:
Závěrečná práce popisuje problematiku výuky žáků se syndromem ADHD. Je zaměřena na historii ADHD, vymezuje pojem ADHD, projevy této poruchy a zabývá se příčinami vzniku a výskytem u žáků na střední škole. Dále se zaměřuje na diagnostiku a medikaci. Velkou kapitolou je pomoc žákům s ADHD, kde je popsán i legislativní rámec. Pomoc žákům na střední škole je rozdělena na pomoc, kterou může žákům poskytnout …viacAbstract:
The final work describes the issue of teaching students with ADHD. It focuses on the history of ADHD, defines the concept of ADHD, the manifestations of this disorder and deals with the causes and occurrence of high school students. It also focuses on diag-nosis and medication. A big chapter is helping students with ADHD, which also de-scribes the legislative framework. Help for high school students …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní / odbor:
Study of pedagogy / Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Multiple sclerosis - pitfalls of diagnosis and therapy, less common manifestations and comorbidities
Jan Kočica -
Inkluze žáků s poruchou autistického spektra na středním odborném učilišti
Dagmar Kabelíková -
Uplatnění osob s narušením plynulosti řeči na trhu práce v kontextu sociální inkluze
Lucie Fajnorová -
Integrace a inkluze dítěte s poruchou autistického spektra v ZŠ
Lucia Zahradníková -
Školská inkluze žáka s poruchou autistického spektra z pohledu asistenta pedagoga
Lenka FILÁKOVÁ