Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě – Bc. Věra Ulíková
Bc. Věra Ulíková
Master's thesis
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
The main principles of ethics of advertising in the Czech Republic and the world
Abstract:
Diplomová práce Hlavní etické principy reklamy u nás a ve světě objasňuje etiku v reklamě, samoregulaci reklamy, představuje Radu pro reklamu a její cíle, seznamuje s problematickými oblastmi reklamy. V praktické části je představen systém regulace a samoregulace reklamy v porovnávané zemi – Spojených státech amerických. Systém je komparován s Českou republikou, dále jsou komparovány a demonstrovány …moreAbstract:
The thesis called "Main principles of ethics of advertising in the Czech Republic and the world" explores the ethics of advertising. It deals with issues of advertising self-regulation (including the role of Czech Advertising Standards Council) and other problematic areas of advertising. The practical part introduces a comparison between regulation od advertising in the Czech Republic and the United …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/awv6g/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová