Bc. Věra Ulíková

Diplomová práce

Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě

The main principles of ethics of advertising in the Czech Republic and the world
Anotace:
Diplomová práce Hlavní etické principy reklamy u nás a ve světě objasňuje etiku v reklamě, samoregulaci reklamy, představuje Radu pro reklamu a její cíle, seznamuje s problematickými oblastmi reklamy. V praktické části je představen systém regulace a samoregulace reklamy v porovnávané zemi – Spojených státech amerických. Systém je komparován s Českou republikou, dále jsou komparovány a demonstrovány …více
Abstract:
The thesis called "Main principles of ethics of advertising in the Czech Republic and the world" explores the ethics of advertising. It deals with issues of advertising self-regulation (including the role of Czech Advertising Standards Council) and other problematic areas of advertising. The practical part introduces a comparison between regulation od advertising in the Czech Republic and the United …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní