Mgr. Klára Talášková

Bakalářská práce

Análisis sociolingüístico de los anuncios publicitarios españoles de la marca Maggi

Sociolinguistic analysis of Spanish texts used to advertise the brand Maggi
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the sociolinguistic changes in Spanish advertisements of Maggi, to be specific, in the advertisements published in some of the Spanish newspapers between the years 1904 and 1994. It focuses on the strategy and social values used for the propagation,the use of adjectives and the structure of advertising slogans.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sociolingvistickými změnami v propagaci značky Maggi ve Španělsku, konkrétně v tištěné reklamě, která byla publikována v některých ze španělských deníků a časopisů v letech 1904 - 1994. Zaměřuje se především na strategii a společenské hodnoty použité v propagaci, použití přídavných jmen a skladbu sloganu.
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 2. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta