Ilona Náhlovská

Bachelor's thesis

Marketingové řízení služeb společnosti Transcentrum bus, s. r. o.

Marketing management of the services of TRANSCENTRUM bus, Ltd
Abstract:
V této bakalářské práci se věnuji tématu marketingové řízení služeb v konkrétní společnosti. Práce definuje základní pojmy vztahující se k marketingovému řízení služeb i pojmy, které s problematikou úzce souvisejí. Dále práce pokračuje analýzou současného stavu společnosti, analýzou trhu a analýzou marketingových nástrojů. Poté práce postoupí k výzkumu spokojenosti zákazníků s jednou ze služeb společnosti …more
Abstract:
This piece of work is about marketing management of a specific service company. It defines basic concepts related to the marketing management of services and further concepts which are associated with it. Then the work continues with an analysis of current market and financial situation of the company, a market analysis and an analysis of marketing tools. After that there comes a customer satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Náhlovská, Ilona. Marketingové řízení služeb společnosti Transcentrum bus, s. r. o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní