Český jazyk v pohybu na 1. stupni základní školy – Mgr. Marie Weinhoferová
Mgr. Marie Weinhoferová
Diplomová práce
Český jazyk v pohybu na 1. stupni základní školy
Czech language in motion at primary school
Anotace:
Český jazyk v pohybu na 1. stupni základní školy Diplomová práce se zabývá zavedením pohybových aktivit do hodin českého jazyka pro 4. a 5. ročník základní školy. Jedná se zde o pohybové aktivity, které jsou včleněny do výuky takovým způsobem, aby napomáhaly při fixaci již probrané látky a staly se tak přirozenou součástí vyučování. Teoretická část se zabývá především vysvětlením základních pojmů týkajících …víceAbstract:
Czech language in motion at primary school Diploma thesis deals with implementation of physical activities into lessons of the Czech language for 4th and 5th grade at primary school. It describes physical activities that include integrating in a way that helps in fixation of learned topic and became a natural part of teaching. The theoretical part is focusing primarily on explaining basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i3hvl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a formálně grafické prostředky personální a pracovní inzerce v Ruské federaci a České republice
Kristýna Syslová -
Srovnávací analýza slov praslovanského původu v ruském a českém jazycích na základě originálu a převodu románu L.N.Tolstého "Vojna a mír"
Natálie Ablicova -
Komparace deklinačních systémů ruských a českých maskulin a neuter (s přihlédnutím ke stavu ve staroslověnštině, běloruštině a bulharštině)
Alena Danyiová -
Brainwashing as a "solution" for a (post)modern hero in the works of G. Orwell, A. Huxley and A. Burgess
Jitka Komárková -
Language and Intra-EU Immigrant Integration in the Netherlands: Evaluating Dutch language-based integration policies and exploring the effects of language use on intra-EU immigrants' integration.
Aziza Anna-Lee ZIJLSTRA -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The impact of fanfiction on language learning and language acquisition
Sandra Lužová -
Language acquisition in bilingual and multilingual children and language supporting strategies used by bilingual and multilingual parents
Marketa VIDING