Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce – Bc. Anastasiya Zbaratska
Bc. Anastasiya Zbaratska
Bachelor's thesis
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Hashtag as a marketing tool in e-commerce
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhů a doporučení pro zlepšení marketingových výsledků prostřednictvím využití hashtagů v online marketingové kampaně a také zhodnotit možnosti využití hashtagů v e-commerce. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou čast. Teoretická část se zabývá vysvětlením specifik marketingu v e-commerce. Praktická část se zabývá problematikou z praktického hlediska …moreAbstract:
In this bachelor thesis I dealt with the issue of using hashtag as an e-commerce marketing tool. Thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is devoted to the concept of marketing in e-commerce adn the use of hashtag. Practical part is devoted to primary data collection on the example of a particular firm. Also, colelcted datas are used to build a proposal to improve the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fle0q/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Alina Matějová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZBARATSKA, Anastasiya. \textit{Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce} [online]. Brno, 2018 [cit. 2023-06-04]. Available from: https://theses.cz/id/sclg7f/. Bachelor's thesis. Masaryk University, Faculty of Arts. Thesis supervisor Mgr. Pavlína Míčová.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
El hashtag y su uso en la comunicación actual
Petronela MIHALČATINOVÁ -
Hashtag jako forma hypertématu
Nina ADAMCOVÁ -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
Strategie e-commerce pro malé a střední podniky
Veronika Bedleková -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Návrh a implementace SEO strategie v oblasti e-commerce
Martin Matoušek