Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce – Bc. Anastasiya Zbaratska
Bc. Anastasiya Zbaratska
Bakalářská práce
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Hashtag as a marketing tool in e-commerce
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhů a doporučení pro zlepšení marketingových výsledků prostřednictvím využití hashtagů v online marketingové kampaně a také zhodnotit možnosti využití hashtagů v e-commerce. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou čast. Teoretická část se zabývá vysvětlením specifik marketingu v e-commerce. Praktická část se zabývá problematikou z praktického hlediska …víceAbstract:
In this bachelor thesis I dealt with the issue of using hashtag as an e-commerce marketing tool. Thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is devoted to the concept of marketing in e-commerce adn the use of hashtag. Practical part is devoted to primary data collection on the example of a particular firm. Also, colelcted datas are used to build a proposal to improve the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fle0q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Alina Matějová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZBARATSKA, Anastasiya. \textit{Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce} [online]. Brno, 2018 [cit. 2023-10-02]. Dostupné z: https://theses.cz/id/sclg7f/. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Pavlína Míčová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
El hashtag y su uso en la comunicación actual
Petronela MIHALČATINOVÁ -
Hashtag jako forma hypertématu
Nina ADAMCOVÁ -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
Strategie e-commerce pro malé a střední podniky
Veronika Bedleková -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Návrh a implementace SEO strategie v oblasti e-commerce
Martin Matoušek