Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Alžběta Kochtová
Bc. Alžběta Kochtová
Bakalářská práce
Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku
Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingový komunikační mix. Aplikační část se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace dm drogerie markt, s.r.o. Dm drogerie má své sídlo s centrálou přímo v Českých Budějovicích a právě na pobočky umístěné v tomto …víceAbstract:
This bachelor work consists of two parts: theoretical-methodological and applicable. The theoretical part is focused on theoretical starting point of marketing communication with the emphasis on marketing of interactive mix. The applicable part is concerned with the analysis of present marketing communication of „dm drogerie markt“ ltd. Dm has it´s headquarters directly in Budweis and is specialized …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace komunikační mix marketingové komunikační nástroje reklama podpora prodeje události a zážitky veřejná publicita přímý marketing osobní prodej marketing communications communications mix marketing communication tools advertising sales promotion event marketing public relations direct marketing personal selling.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ns89g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava