Bc. Alžběta Kochtová

Bachelor's thesis

Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku

Analysis of existing marketing communications in selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingový komunikační mix. Aplikační část se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace dm drogerie markt, s.r.o. Dm drogerie má své sídlo s centrálou přímo v Českých Budějovicích a právě na pobočky umístěné v tomto …more
Abstract:
This bachelor work consists of two parts: theoretical-methodological and applicable. The theoretical part is focused on theoretical starting point of marketing communication with the emphasis on marketing of interactive mix. The applicable part is concerned with the analysis of present marketing communication of „dm drogerie markt“ ltd. Dm has it´s headquarters directly in Budweis and is specialized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích