Nové formy reklamního působení a právo proti nekalé soutěži – Mgr. Petr Kuchtík
Mgr. Petr Kuchtík
Diplomová práce
Nové formy reklamního působení a právo proti nekalé soutěži
New Methods of Advertising and the Law Against Unfair Competition
Anotace:
Má práce pojednávající o nových formách reklamního působení a právu proti nekalé soutěži je členěna do pěti hlavních kapitol. Práce je zaměřena na vztahy mezi soutěžiteli.zabývám novými formami reklamního působení a jejich vztahem k právu proti nekalé soutěži. Přičemž nejprve pojednávám obecně o některých nových formách reklamního působení. Začínám guerilla marketingem, po něm se věnuji ambush marketingu …víceAbstract:
My thesis titled “New Methods of Advertising and the Law Against Unfair Competition“ is divided into five trunk chapters. It is focused mainly on the relationships between competitors. I deal with new Forms of Advertising Methods and their Relationship to the Law Against Unfair Competition. I deal with some of Advertising Methods. I begin with Guerilla Marketing, after I describe Ambush Marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iftcm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina -
Nové formy marketingu ve vztahu k právu nekalé soutěže
Jan Horák -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina -
Nové formy marketingu ve vztahu k právu nekalé soutěže
Jan Horák -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina