Školní vzdělávací programy v praktických školách – Ing. Jiří Fryč, Ph.D.
Ing. Jiří Fryč, Ph.D.
Bakalářská práce
Školní vzdělávací programy v praktických školách
School Educational Program for two-years Practical Schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem Školního vzdělávacího programu pro praktické školy dvouleté, kde jsou vzděláváni žáci se speciálními potřebami. Posuzovány jsou 3 vybrané vzdělávací programy. Snahou je najít společné prvky těchto programů, které vycházejí z jednoho rámcového vzdělávacího programu pro praktické školy dvouleté. Stejně tak je snahou nalézt případné rozdíly, které mohou vyplývat …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the school curriculum for two-years practical schools, where pupils with special needs are educated. 3 selected educational programs are considered. The aim is to find common elements of these programs based on one framework educational program for two-year practical schools. There is also an effort to find possible differences that may result from closer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ