Bc. Adam Vajner
Bakalářská práce
Multilevel marketing
Multilevel marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem úlohy marketingu v životě firmy se zaměřením na multilevel marketing. V teoretické části vysvětluji základní marketingové pojmy a obsah marketingového řízení. Dále se věnuji problematice multi-level marketingu-jeho obsahu, historii, principům fungování, jeho výhodám a nevýhodám. V praktické části pak budu analyzovat aktivity ve firmě, která multilevel marketing …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the topic of the role of marketing in a company’s life with focus on multilevel marketing. Ïn theoretical part I explain the basic marketing concepts and describe the marketing management. Then I deal with the issue of multilevel marketing - its characteristics, history, fundamentals and advantages and disadvantages. In practical part I will analyze activities in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jk316/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Síťový marketing
Kateřina Červená -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská