Bc. Robin Trunkát

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

The marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem této práce je zhodnocení marketingového mixu internetového obchodu a využití dostupných informací z marketingu pro zlepšení těchto prvků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části se autor zabývá měřením dopadů prvků marketingového mixu na výkonnost a návštěvnost obchodu pomocí analytického nástroje Google Analytics.
Abstract:
The aim of this paper is to evaluate marketing mix of an online store and to use the available marketing information to improve these elements. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the practical part, the author examines the impact of the marketing mix elements on the performance and traffic of the store by measuring it with the analytical tool Google Analytics.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Ondřej Mikšík
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketing