Bc. Robin Trunkát

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

The marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení marketingového mixu internetového obchodu a využití dostupných informací z marketingu pro zlepšení těchto prvků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části se autor zabývá měřením dopadů prvků marketingového mixu na výkonnost a návštěvnost obchodu pomocí analytického nástroje Google Analytics.
Abstract:
The aim of this paper is to evaluate marketing mix of an online store and to use the available marketing information to improve these elements. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the practical part, the author examines the impact of the marketing mix elements on the performance and traffic of the store by measuring it with the analytical tool Google Analytics.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ggvrp/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Mikšík
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing