Bc. Robin Trunkát
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
The marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem této práce je zhodnocení marketingového mixu internetového obchodu a využití dostupných informací z marketingu pro zlepšení těchto prvků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části se autor zabývá měřením dopadů prvků marketingového mixu na výkonnost a návštěvnost obchodu pomocí analytického nástroje Google Analytics.Abstract:
The aim of this paper is to evaluate marketing mix of an online store and to use the available marketing information to improve these elements. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the practical part, the author examines the impact of the marketing mix elements on the performance and traffic of the store by measuring it with the analytical tool Google Analytics.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ggvrp/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Ondřej Mikšík
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Marketing internetového obchodu
Kristýna Rákosníková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Marketing internetového obchodu
Adam Šilhan -
Marketing internetového obchodu
Viktor Lukeš -
Online marketing internetového obchodu v evropském prostoru
Filip Mezuláník -
Proces internetového obchodu a jeho marketing ve společnosti Požární bezpečnost s.r.o.
Kristýna Pokorná