Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku – Bc. Ján Ondreják
Bc. Ján Ondreják
Master's thesis
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Business Plan of a small or middle company
Abstract:
The subject of the diploma thesis is an establishing enterprise related to a mobile application cre-ated for the needs of the gastronomic segment. The goal of the thesis is the implementation of comprehensive analysis to create business plan for the development of the establishing company. The diploma thesis contains a theoretical part focused on the issue of business plans and appropri-ate analyses …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce je skutočný podnikateľský zámer týkajúci sa mobilnej aplikácie koncipovanej pre potreby gastronomického segmentu. Na základe podnikateľského zámeru je stanovený cieľ práce, ktorým je realizácia komplexných analýz za účelom tvorby podnikateľského plánu pre rozvoj zakladaného podniku. Práca obsahuje teoretickú časť zameranú na problematiku podnikateľských plánov a im odpovedajúcim …moreKeywords
podnikateľský plán strategická analýza startup zakladanie podniku mobilná aplikácia malé a stredné podniky Lean Canvas Porterova analýza PESTLE analýza SWOT finančný plán business plan strategic analysis enterprise creation mobile application small and middle enterprises Porter's analysis PESTLE analysis SWOT analysis financial plan
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nfwxc/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
- Reader: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
PROJECT OF ENGAGING SOCIAL NETWORKS AS A TOOL FOR INCREASING YOUTH EMPLOYMENT IN SMALL AND MIDDLE ENTERPRISES IN SPAIN
Idoia Hidalgo Monreal -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Využití účetního informačního systému pro zlepšení řízení solventnosti, likvidity a stavu zásob v malých a středních podnicích
Jan Krejčí -
Strategický a operativní controlling v malých a středních podnicích
Denis Solomennikov -
Vliv a dopady globální ekonomiky na malé a střední podniky v České republice
Georgy Golikov -
Strategické plánování a jeho význam pro malé a střední podniky
Daniel Dvořák -
Žádoucí posun paradigmatu vůdcovství a vedení lidí v malých a středních podnicích
Marcela Loubalová