Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion – Bc. Kateřina Kohoutová
Bc. Kateřina Kohoutová
Master's thesis
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
The influence of social media and influencers on fast fashion and slow fashion
Abstract:
Sociální sítě a móda nás v dnešní době doprovázejí na každém kroku. Tato práce si klade za cíl potvrdit teorii, že sociální sítě a influenceři mají dostatečný vliv přesvědčit sledující, aby si zakoupili módu, kterou jim doporučí. Ve své diplomové práci využívám informace, které jsem získala z vlastního dotazníku a z rozhovorů s lidmi, kteří se v této oblasti pohybují. Dále pak z knih a článků, které …moreAbstract:
Social networks and fashion accompany us at every step in today's world. This work aims to confirm the theory that social networks and influencers have the power to persuade followers to purchase the fashion they recommend. In my thesis, I utilize information obtained from my own questionnaire and interviews with individuals active in this field. Furthermore, I draw from books and articles that delve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Reader: Vladimíra Khelerová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOHOUTOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv sociálních sítí a~influencerů na fast fashion a~slow fashion}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/sdl87s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Blockchain for environmental sustainability
Eutimio Mendoza Tovar -
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
Veronika Peterková -
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
Pavlína HAMOUZOVÁ -
Autorská kolekce oděvů inspirovaná slow fashion
Zuzana Lammelová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Slow fashion v Indonésii
Lucie RYCHLÁ -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights