Kristýna Červenková

Bakalářská práce

Překážky digitalizace v oblasti e-commerce na B2B trhu

Barriers to Digitization in the Field of E-commerce in the B2B Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá digitalizací B2B podniků do oblasti e-commerce. Cílem bylo identifikovat faktory, které B2B firmám brání v jejich digitalizaci. Z výzkumu vyplynulo, že existuje řada bariér, na které je nutné se zaměřit. Pro sběr dat byl využit kvalitativní výzkum, konkrétně polostrukturovaný hloubkový rozhovor. Výzkumu se účastnilo šest výrobních B2B podniků z České republiky s obratem …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the digitization of B2B companies in the field of e-commerce. The aim was to identify the factors that prevent B2B companies from digitizing them. Research has shown that there are several barriers that need to be addressed. Qualitative research was used for data collection, specifically a semi-structured in-depth interview. Six B2B manufacturing companies from the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Katarína Seifriedová
  • Oponent: Patrik Koziel

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace