Bc. Petra ŠEVČÍKOVÁ

Master's thesis

Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

The competitive environment and identification of competitive advantages for the effective communication
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikaci pro subjekt podnikající v cestovním ruchu, konkrétně po restaurační zařízení hotelu Zámeček. Zaměřuje se na analýzu marketingového prostředí podniku, dále na analýzu konkurence, zákazníků a také je zde zhodnocen současný marketingový mix podniku. V neposlední řadě je provedena SWOT analýza, která shrnuje důležité poznatky, týkající se …more
Abstract:
The purpose of this thesis is to design an effective communication for the entity doing business in the tourism sector, specifically for the restaurant of hotel Zámeček. It focuses on the analysis of marketing environment of company, as well as the analysis of competi-tors, customers, and there is assessed also the current marketing mix of hotel. Next compo-nent of thesis is a SWOT analysis, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011
Identifier: 18611

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠEVČÍKOVÁ, Petra. Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe