Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku – Ing. Martina Mráčková
Ing. Martina Mráčková
Bakalářská práce
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
The establishment of marketing communication campaign (communications mix) business
Anotace:
Obsahem předložené bakalářské práce je příprava a realizace reklamní marketingové kampaně, která byla tvořena pro definovaný produkt, a to automobil značky Toyota. Práce analyzuje předmětné konkurenční prostředí, jak v automobilovém průmyslu, tak zejména v segmentu příslušného výrobku. Práce se mj. zabývá segmentací zákaznického portfolia příslušného trhu. Součástí vlastního řešení jsou podrobně představené …víceAbstract:
The main subject of this thesis is the preparation and realization of a marketing campaign created for a specific product, car produced by Toyota brand. The work analyses the competition in the defined environment within both an automotive industry and a product segment as well. The thesis works, in between others, with the customer segmentation in the relevant market. Part of the solution is detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q4dii/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Facebook Marketing
Peter Person -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko