Ing. Martina Mráčková

Bakalářská práce

Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku

The establishment of marketing communication campaign (communications mix) business
Anotace:
Obsahem předložené bakalářské práce je příprava a realizace reklamní marketingové kampaně, která byla tvořena pro definovaný produkt, a to automobil značky Toyota. Práce analyzuje předmětné konkurenční prostředí, jak v automobilovém průmyslu, tak zejména v segmentu příslušného výrobku. Práce se mj. zabývá segmentací zákaznického portfolia příslušného trhu. Součástí vlastního řešení jsou podrobně představené …více
Abstract:
The main subject of this thesis is the preparation and realization of a marketing campaign created for a specific product, car produced by Toyota brand. The work analyses the competition in the defined environment within both an automotive industry and a product segment as well. The thesis works, in between others, with the customer segmentation in the relevant market. Part of the solution is detailed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní