Ing. Martina Mráčková

Bachelor's thesis

Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku

The establishment of marketing communication campaign (communications mix) business
Abstract:
Obsahem předložené bakalářské práce je příprava a realizace reklamní marketingové kampaně, která byla tvořena pro definovaný produkt, a to automobil značky Toyota. Práce analyzuje předmětné konkurenční prostředí, jak v automobilovém průmyslu, tak zejména v segmentu příslušného výrobku. Práce se mj. zabývá segmentací zákaznického portfolia příslušného trhu. Součástí vlastního řešení jsou podrobně představené …more
Abstract:
The main subject of this thesis is the preparation and realization of a marketing campaign created for a specific product, car produced by Toyota brand. The work analyses the competition in the defined environment within both an automotive industry and a product segment as well. The thesis works, in between others, with the customer segmentation in the relevant market. Part of the solution is detailed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní