Nikol Dimitrovová
Bachelor's thesis
Psychologie reklamy
Psychology of advertising
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je jeden z aspektů marketingového mixu - reklama. Práce se blíže zaměřuje na problematiku využívání známých osobností - celebrit - ve značkovém oděvním průmyslu. Cílem této práce je popsat a analyzovat vliv této strategie na postoj zákazníků a na změnu jejich kupního chování pod vlivem dané strategie. V této práci se jedná konkrétně o využití tanečních vzorů tanečního stylu …viacAbstract:
This thesis concentrates on one of the aspects of the marketing mix, namely advertising. In this aspect it focuses on using dance role models/celebrities in clothing industry. The aim of this work was then defined as to analyze the influence of Czech street dance role models on the buying decisions of Czech street dancers. This work then concentrates specifically on the effectiveness of the use of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.
- Oponent: Mikuláš Josek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Factors driving consumer’s decision related to mobile phones
Hong Ngoc Dang
Názov
Vložil
Vložené
Práva